Global Solutions for Information Technology

معلومات عن Global Solutions for Information Technology مثيل لأودو، تخطيط موارد المؤسسات مفتوح المصدر.

التطبيقات المثبتة

المبيعات
من عروض الأسعار للفواتير
Simplify Access Management
All In One Access Management App for setting the correct access rights for fields, models, menus, views for any module and for any user. All in one access management App, Easier then Record rules setup, Centralize access rules, User wise access rules, Show only what is needed for users, Access rules setup, Easy access rights setup, Hide Any Menu, Any Field, Any Report, Any Button, Easy To Configure, Access group management, Access organizational structure, Odoo user rights, User security roles, readonly whole system, Access Rights Manager, Advanced Users Access, Advanced Users Access Rights, Advanced Users Access Rights Manager, Access Manager Ninja, Main Features:- Hide fields, Hide Buttons, Hide Tabs, Hide views, Hide Contacts, Hide Menus, Hide submenus, Hide sub-menus, Hide reports, Hide actions, Hide server actions, Hide import, Hide delete, Hide Export, Hide archive, Hide Tree view, Hide Form view, Hide Kanban view, Hide Calendar view, Hide Pivot, Hide Graph view, Hide Apps, Hide object buttons, Hide action buttons, Hide smart buttons, Readonly Any Field, read only user, readonly user, Hide create, Hide duplicate, Readonly Field, Invisible Field, Hide Chatter, Invisible Chatter, Hide group by, Hide filter, Hide filters, Chatter Hide, Control every fields, Control every views, Control every buttons, Control every actions, Restrict/Read-Only Apps, Restrict/Read-Only Fields, Restrict/Read-Only Export, Restrict/Read-Only Archive, Restrict/Read-Only Actions, Restrict/Read-Only Views, Restrict/Read-Only Reports, Restrict Delete items, Restrict Apps, Restrict Fields, Restrict Export, Restrict Archive, Restrict Actions, Restrict Views, Restrict Reports, Restrict Delete items, user access, advance user, model access rights, sales access rights,sales user permissions, inventery access rights, timesheet access rights, accounting access rights, accounting user permission, invoicing access rights, purchase access rights , crm access rights , all in one access rights manager access manager Sales access Sale access Invoicing access Invoice access CRM access Inventory access Accounting access Purchase access Project access Manufacturing access Email Marketing access Timesheets access Expenses access Documents access Time Off access Recruitment access Employees access Knowledge access Maintenance access Helpdesk access Subscriptions access Quality access Quality control access Contacts access Rental access Calendar access Field Service access Social Marketing access Appraisals access Fleet access Approvals access Consolidation access Appointments access Surveys access Repairs access Referral access Attendances access Management access Shipping access VOIP access Payroll access Jobs access Lunch access Fleet access Multi Company supported.
الفوترة
الفواتير والدفعات
Advanced Web Domain Widget
Set all relational fields domain by selecting its records unsing `in, not in` operator.
العلاقات العامة
تتبع الترشيحات وإغلاق الفرص
الموقع الإلكتروني
أداة بناء المواقع الإلكترونية للمؤسسات
الحسابات
إدارة المحاسبة المادية والتحليلية
المشروع
نظّم وخطّط لمشاريعك
المتجر الإلكتروني
بيع منتجاتك أونلاين
التسويق بالبريد الإلكتروني
تصميم، إرسال وتتبع رسائل البريد الإلكتروني
سجلات الأنشطة
متابعة مدة إتمام الموظف للمهام
المصروفات
تقديم واعتماد وإعادة فوترة مصروفات الموظف
المستندات
إدارة المستند
الاجازات
قم بتخصيص أيام الإجازة المدفوعة ومتابعة طلبات الإجازات
التوظيف
تتبع دورة عملية التعيين
الموظفون
مركزة معلومات الموظف
إعادة تدوير البيانات
اعثر على السجلات القديمة ثم قم بأرشفتها/حذفها
مكتب الاستقبال
نظام إدارة الزوار
Email From Settings: Customize Email From Field
Customize 'from' and 'reply-to' addresses for email messages sent from Odoo
تكامل Whatsapp مع أودو
يقوم بدمج أودو مع WhatsApp لاستخدام خدمة مراسلة WhatsApp
مكتب المساعدة
قم بتتبع تذاكر العملاء وحلها وترتيبها حسب الأولوية
الاشتراكات
إنشاء فواتير ومدفوعات متكررة
eLearning
قم بإدارة ونشر منصة التعلم الإلكتروني
التخطيط
قم بإدارة جداول عمل موظفيك
الفعاليات
نشر الفعاليات، وبيع التذاكر
المحادثة
الدردشة، بوابة البريد الإلكتروني، والقنوات الخاصة
جهات الاتصال
قم بمركزة دفتر عناوينك
التقويم
جدوِل اجتماعات الموظفين
التسويق على وسائل التواصل الإجتماعي
قم بإدارة زائري موقعك الإلكتروني ومواقع التواصل الاجتماعي
تقييمات
تقييم موظفيك
الموافقات
إنشاء وتصديق طلبات الموافقات
الدردشة الحية
تحدث مع زوار موقعك
المواعيد
السماح للأفراد بحجز الاجتماعات في جدول أعمالك
استطلاعات
إنشاء استطلاعات وتحليل الإجابات
الحضور
متابعة حضور موظف
الملاحظات
نظم عملك من خلال المذكرات
إدارة المهارات
إدارة المهارات، والمعرفة، والسير الذاتية لموظفيك
VOIP
إجراء مكالمات باستخدام نظام VOIP
الأجور
إدارة سجلات أجور موظفيك
وظائف إلكترونية
إدارة عملية التعيين عبر الإنترنت
عقود الموظفين